pühapäev, 28. detsember 2014

Üks vahepealne raamat, Hugo Vaher "Ümera Mehed Roosa Villast"

Seda päeva oli Nils kaua oodanud. Juba mitu nädalat varem oli ta vanaemale tähtsa näoga öelnud, et lahkub mõne aja pärast ja viibib siis eemal. Vanaisale oli ta kinnitanud juba juuni lõpus suvilas olles, et teda ei tasu enne augusti keskpaika õunu korjama oodata, sest ta on hõivatud. Augusti alguses pidi ta ära sõitma. Ees ootas suvine lastelaager, kus ootamas uued sõbrad, palju põnevaid tegemisi ja sündmusi. 

Ümera mehed Roosa villast on äramärgitud töö Eesti Lastekirjanduse Keskuse, ajakirja Täheke ja kirjastuse Tänapäev 2014. Aasta lastejutuvõistlusel „Minu esimene raamat”.

See raamat oli mu raamaturiiulis seisnud juba natuke üle aasta. Oli kunagi vanaisa selle sünnipäevaks kinkinud. See seisis mul majas (remondime ühte maja hetkel kus enamus raamatui mis meil on) ja kui seal olin tuli jube tahtmine lugeda,võtsin siis esimese ette juhtuve raamatu ja hakkasin lugema. Minu kui suure ulmekate fännile see raamat isegi meeldis. 

RAAMATUST ENDAST

Raamat räägib üldiselt ühe poisi suvevaheajast lastelaagris. Tegu oli tema esimese laagriga ültse. Kohe oli leidnud Nils ka sõbrad ja seiklused läksidki lahti. Kord tuli neil tegemist Mäepealse Villa poistega, kord röövpüüdjatega. Selliseid laagripäevi tahaks ise ka. Vanusega on nii et mul oli seda viimane hetk lugeda raamatuna minu vanusele. Pigem sobiks see koolieelikutele ja algklassilastele. 

Hindeks paneksin raamatule 4, see hinne on nüüd küll rohkem minuvanustele ehk 4, 5 klassi lastele aga lugeda võivad ju kõik.

Hugo Vaher, "Ümera Mehed Roosa Villast"


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar